понеделник, 18 юли 2011 г.

Желе да пишу за Енгадгет? Ми смо ангажовање у Токију, Јапан!

Занимљиве вести УРЛ:http://www.engadget.com/2011/07/18/want-to-write-for-engadget-were-hiring-in-tokyo-japan/:
О сигурни, волите гаџета - али да ли имате шницле да пише о њима? Ми би волео да знам да ли мислите да урадите, зато што смо у потрази да се заиста исплати људима да раде ове ствари. Професионално писање искуство није неопходно (иако ће људи са добити првенствена брига), али оно што ми заиста стало је да пишете о вешто гаџета са духовитост, концизности, и ауторитет. И бити опседнут Енгадгет је добра, такође. Дакле, ево шта смо после:
  • Токио, Јапан-базиран уредник: са пуним радним временом, са седиштем у Токију (или у близини), могу да раде од куће и брзо путују до града за догађаје, састанке, итд енглеском језику мора да буде ваш први језик, јер то је оно што ћете писати за нас унутра
Желите да се пријавите? Читајте даље.

Наставити читање желите да напишете за Енгадгет? Ми смо ангажовање у Токију, Јапан!

Желе да пишу за Енгадгет? Ми смо ангажовање у Токију, Јапан! првобитно појавио на Енгадгет он Фри, 18 Јул 2011 00:00:00 ЕСТ. Погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил ову | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар