Публицис Гроупе , један од највећих комуникационих фирми у свету, стекао 51 одсто са седиштем у Њујорку друштвених медија агенција Велики горива са опцијом да повећа своје учешће на 100 одсто од 2014.
Велики Гориво ће бити усклађивани под Публицис " ВиваКи организација и служе као стратешки "друштвених медија центар" за неке од својих других особина, односно дигиталне агенције Дигитас, Разорфисх, Старцом МедиаВест Гроуп и Зенитх Оптимедиа.
Финансијски услови уговора нису објављени.
Требало би напоменути да оглас Старост пријавио да је Публицис је био у преговорима да купи Велики горива прошле недеље.
Са више од 170 запослених, Велики Гориво је "чиста-плаи" друштвених медија агенција са 2011 приход требало да достигне око 30 милиона долара. Агенција пружа стратешке савете и креативне, дистрибуције, управљања и аналитику услуге компаније као што су, ГМ, Т-Мобиле, Мицрософт и Пхилипс.
Публицис Гроупе, која се налази на Еуронект Парис размене, запошљава око 50.000 са активностима протеже 104 земље.
Няма коментари:
Публикуване на коментар