понеделник, 18 юли 2011 г.

Је социјална У ДНК Гоогле?

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/222hUce877A/:

Напомена уредника: Овај пост је гост написао Том Андерсон , бивши председник, оснивач и први пријатељ на МиСпаце. Сада можете да пронађете Тома на Фацебоок- , Твиттер и Гоогле +

Гоогле алгоритам вођен-компанија. "ПагеРанк" (названа по Лари Пејџ себе) био је "оснивање алгоритам" Гоогле-онај који је дао супериорне резултате претраге, а на крају довело у Гоогле "победу" за претрагу ратова раних 2000. Алгоритам наставља да се развија у ствари, то је Гоогле-ов најзначајније дело и неких рачуна, то укључује више од 500 милиона променљивих и 2 милијарде термина да обавља своју магију. Може да компанија тако заљубљени са снагом алгоритама и машинског учења, нека корисник преузме контролу? Ово може бити прецизнији начин поставља питање људи стално постављају. Да ли је "социјалне" у ДНК Гоогле?

Волим користећи Г +, што је довољно тако да сам забринут да Гоогле ће да направи погрешан корак и уништити услуге. Конкретно бринем да ће Гоогле преузети алгоритам је једино оно што је потребно да се смањи "сигнал шум" однос у Г + хране. Неколико Гооглеови инжењери су јавно послали да они раде на овом алгоритму. Ја сам доношења своје мишљење познати коментаре за неколико недеља сада надају да ће ухватити ухо Гоогле инжењери, али сада да је теже да добије њихову пажњу, као један глас у 10 милиона , мислио сам боље да порука нешто више.

Једна од кључних питања које ће одредити судбину и природу од Г + је ли Гоогле даје предност алгоритамски приступ преко корисник контролом приступа поток. Фацебоок (скоро цоунтеринтуитивели) је онај који фаворизује алгоритамски приступ, а тренутно је један од дефинисања разлика између Фацебоок и Г +. Као и обично, Мајк Елган нокти овај. Као Елган написао је недавно: "Фејсбук се бави информацијама преоптерећења коришћењем тајна алгоритам да суди квалитет односа, онда тајно блокира већину ваших ажурирања са својим пријатељима" А: "Гоогле + се бави информацијама преоптерећења дајући вам, корисника, стварну контролу. "Најмање то је оно што Г + ради управо сада. Да ли ће остати на тај начин? И иза сцене сада су Г + инжењери који раде више на сортирање алгоритам или на функције које ће додатно унапредити контролу корисника у храни?

Због начина на који ми поруке, чланци и моје само присуство на Гоогле-у + су протумачени, људи изгледа изненадио када науче волим Фацебоок-колико Г +. Ја сам за укорењивање Цукерберг & Цо колико сам ја за Гоогле. Желим да видим више различитих мрежа напредовати. Не мислим да друштвено умрежавање је нултом сумом игре. Сумњам да људи верују да је социјална умрежавање је "победник преузме све" подухват, јер су погрешно претпостављају људи "лево МиСпаце за Фацебоок." Фејсбук није убио МиСпаце; ИоуТубе "извршио самоубиство" кроз континуирано лошег управљања. (За оно што вреди, ја сам укључи у тој групи мисманагерс и не мислим да било кривити било ког појединца, невоље су огроман ћу да објасним негде другде, једног дана..) Исто тако, МиСпаце није "убио Фриендстер "-Фриендстер има сопствени скуп проблема. Да ли би била исправљена, верујем да ће обе МиСпаце и Фацебоок-би процветала као различите врсте социјалних мрежа. (У ствари, Фриендстер у основи био би "Фејсбук"-право име мреже, фокусиран на реалним односима за ефикасну комуникацију.)

У сваком случају, ја сам

Няма коментари:

Публикуване на коментар