понеделник, 18 юли 2011 г.

БуиВитхМе преузима картица повезане лојалност Компанија Едханце

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/HIv3zL-Tfeg/:

ПР-Реп нам Гроупон и ЛивингСоциал Цхалленгер БуиВитхМе стекао Едханце , која послује једна од највећих награда студентски програм у Сједињеним Државама. Услови уговора, који ће бити објављени неког времена јутрос, нису објављени.

Вести стижу одмах након нашег извештаја о Гроупон куповину Заппеди , који такође помаже трговцима да боље разумеју и задржи купце, користећи податке прикупљене од мешавине директног храни и агрегатори кредитне картице.

Стицање Едханце ће омогућити свакодневно бави БуиВитхМе услуга да дозволи трговцима да прате стопе клијентима повратак и повраћај улагања од дневних послова и дугорочније нуди, јер они могу да подесите прилагођене награду и лојалност нуди повезани са клијентима дебитне или кредитне картице.

Едханце, основана 2007, има седиште у Кембриџу, Масачусетс поред МИТ-кампус. Занимљиво, компанија уочљиво карактеристике БуиВитхМе ривала Гроупон на свом сајту .



Няма коментари:

Публикуване на коментар