събота, 30 юли 2011 г.

Како Хелл Ис Тхис моја кривица?

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/BNZJP5Ec-yo/:

Без сумње сте чули за Аирбнб фијаско - бити назван # рансацкгате неких - то је била експлозија последњих неколико дана. Ако нисте упознати са причом, прво је покривено овде , и тамо нека сјајна изворни материјал од жене која је кућа је била опљачкана и опљачкан овде и овде .

Данас И Цомбинатор оснивач (и Аирбнб инвеститор) Пол Грејем је написао ово :

Управо сам научио више о овој ситуацији, и испада Аирбнб била је понуда да га поправи, од самог почетка. Од самог почетка су понудили да плате да јој се ново место и нове ствари, и шта год друго желела.

Прича Аррингтон писао јуче око Аирбнб не нуди да помогне био је срање. Тражио је портпарол компаније шта Аирбнб радила да јој помогне. Портпарол који је био рекли њихови адвокати да није могао да иде у детаље о томе због преседана рекао: "Ја не могу да коментаришем о томе." Дакле Аррингтон, у типичном Аррингтон начин рекао: "Па, ако вам кажем мене Ја ћу да пишем да нисте спремни на све за њу "И он урадио.. Заиста није кул.
Сам говорио да Аирбнб момци и они већ чине све што могу да чине да помогну ову жену.

Чак и ако не верују да су фини момци (који су, међу најлепше од свих људи које смо финансирају), да ли заиста мисле да су толико глупи да не схватају да то није вредно лоше односе са јавношћу у уштеде новац и труд у овој ситуацији?

Неколико мисли:

1. Шта дођавола?

2. Аирбнб је Кристофер Лукежић ми је рекао у среду да компанија није одговорна за ЕЈ-а губитке, да су они само сервис за меч људи и да су они помажу полицији наћи људе који су ово урадили. Ово је било на записник, и то је био позив ми е-маилом о првом месту. Нисам га се изненадили. И ја прочитао ово поново да га пре него што сам постављен.

3. Пол Грејем каже да уместо "портпарол, који је био рекли њихови адвокати да није могао да иде у детаље о томе због преседана рекао:" Не могу да коментаришем да је "Дакле Аррингтон, у типичном Аррингтон моди је рекао". Па, ако ли ми рећи ћу да напише да нисте спремни на све за њу "И он урадио.. Заиста није кул.

То је лаж. Шта је рекао је оно што сам написао у бр. 2 овог члана, као и шта је у оригинални пост.

4.. Након објављивања тог пост, Аирбнб Брајан Цхески ме је позвао и ја сам ажурира тој функцији са својим коментарима, напоменути да је било неких лоша комуникација. Ретвеетед да је важно ажурирање сам, и додао смео заглавља на врху поруке поменути ажурирање.

5. Онда сам додао још један упдате, е-маил од Лукежић. И још један упдате указујући на гост пост од Цхески о овом питању. Апсурдно је да мислим да сам направио до изјаве да Лукежић је да ми у нашем првом разговору. Није било чак ни заиста од значаја за причу.

6.. Цхески пута ми се захвалио ажурирања путем е-маила и телефона. Ако Лукежић жели да јавно ме зову лажов, он то треба да урадите директно.

7. Видео сам ово тачно понашање пре него што са Сцамвилле ствари пре неколико година.

Прави проблем овде није нека Микуп у зајед

Няма коментари:

Публикуване на коментар