събота, 16 юли 2011 г.

Како Аналитика обликују социјална Игре

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/FpufF3DR7dQ/How-Analytics-Are-Shaping-Social-Games:
Података и клијената праћење познају концепте из онлине оглашавања, али чланак у Гардијану испитује како су метрике и аналитику постаје велики део друштвених игара људи играју као добро. Ово спајање игара и реклама звучи баш као неукусан као што можете очекивати: "Док традиционалне игре око стварања великих макро-окружења за играча истраживања, фреемиум се о микро-управљању сваком кораку играч узима према заправо куповина нечега 'програмер може. изгради "димњака" која осликавају играч акција што је довело до финансијског конверзије као што је куповина додатних садржаја или виртуелни роба ", каже Џастин Џонсон, ЦТО Плаиметрик, још једна британска компанија специјализована у игри аналитике." То је онда до програмера да користе ову анализу за побољшање конверзије уклањањем препрека и уских грла који могу бити садржана у дизајну. " ... То је чудан бизнис. У слободном за игру универзума, сваки играч акција је потенцијал метрика у модел прихода у игри понашање је алгоритам који треба да се разоткрити и де-кодирани.. Програмери морају да функционишу као нека врста тајне полиције агенције, ефикасно прислушкивање играча - Плаиметрик софтвер омогућава им да уградите "леђа позива" у своју игру код који покрећу када играчи нешто од интереса То је све визуелно преко графике и графикона тако активности постају Инфограпхицс '.. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар