събота, 16 юли 2011 г.

Апплифиер Прегледа 100 милиона Инсталира, доноси друштвена игра Откриће Бара до Мобилни

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/AbeOsAGl2TI/:

Апплифиер , унакрсно промотивних мрежа друштвена игра издавача, саопштила је данас да је испоручио преко 100 милиона игра инсталира бесплатно на Фацебоок-у. Покренут у 2010, Апплифиер кренули мисију да помогне издавачима игре пронађу нове кориснике и добијају своје игре откривен на друштвеној мрежи, и од тада порастао као коров. Сада повезивање преко 800 игара, Апплифиер даје могућност издавачима алате за промоцију своје игре преко својих мрежа од преко 150 милиона активних корисника месечно, преко маркере и ретаргетинг, и "садржану тачака".

Наравно, најбољи део о Апплифиер је да програмери не плаћају ништа да користите услугу, они могу да искористе плаћена покретања кампање је корисник стицање једноставним додавањем 5 линија ХТМЛ у своје Фацебоок странице или веб игре.

Баш као што је на Веб-у, мобилне игре простор постаје гужва са играма, а играчи су увек у потрази за нове игре за подстицај њихов апетит, тако да данас Апплифиер покренула унакрсно промоција решење за иОС. Андроид је постављен пад крајем овог лета. Као и своју интернет верзију, Апплифиер Мобиле је бесплатно. Мобилна верзија ће се приказати препоручује игре на свом бару, где корисници могу да кликну да би добили више информација о игри или идите да видите друге игре.

То је одличан начин за играче да пронађе нове игре и да издавачи имају начин да своје игре да буде откривено у препуној мору друштвених игара. То је сличан модел на Апп Сторе-а "Истакнути Аппс", што је заиста једна од ретких могућности апликација програмери имају у покушају да добију апликације откривен на Иос, поред потрошње тона новца на маркетинг и публицитет. Мањи игре произвођачи немају приступ овим врстама фондова, па Апплифиер бесплатна за коришћење, платформа нуди велику алтернативу.

Кад је Аппле недавно забранио плати-по-инсталирати инцентивизед апликације са Апп Сторе, чињеница да Апплифиер не плати својим корисницима да испробају нову игру је још једна нога горе. Док која може бити разочаравајуће за неке играче, држи ствари искрени. На крају крајева, компанија само жели играчима да имају још један начин да пронађете нове игре које ће уживати играјући. И да помогне људима који чине тим играма их наћи. "Наш предлог вредност за играче је једноставан: Хеј, ти као што су игре. Како за неке много ", рекао је генерални директор Апплифиер Јуси Лаакконен.

У јануару, Апплифиер подигао 2 милиона долара за његово унакрсно промотивних платформи, који је користи да помогне покретање нове мобилне гардеробу и да помогне независне игре одлука такмичи против Зинга и унакрсно промотивних алата. Прошло је узбрдо битку, али са преко 150 месечних активних корисника, 100 милиона инсталира, и 800 игара, изгледа да ради.

За више, погледајте декан Такахаши је рано преглед услуга .


Няма коментари:

Публикуване на коментар