понеделник, 11 юли 2011 г.

ХТМЛ5 Гаме Макер Изгледа да превазиђе сањив Продаја Цхроме Веб Сторе На иОС

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/YDL7kZ-3usc/:

Пре око годину дана, изгубљену деценију игре , у раним фазама игре развоја покретање са седиштем у Пало Алту, ушао Боинг Боинг је "Игре инспирисане музичког такмичења" . Створио игру под називом "Онслаугхт! Арени ", зависност 16-битни-аркадна стилу, ХТМЛ5 само фантазије Схоот 'Ем Уп. Игра је била популарна довољно да је Гоогле направио је лансирање наслов за Цхроме веб назад Локал у децембру.

Али, поред агресивног преузимање Цхроме Ангри Бирдс (која је сада недоступан за мене на Цхроме, узгред), продаје нису баш били претерано велики .

Као резултат тога, изгубљених партија Декада Оснивачи Џеф Блер и Матт Хацкетт су спремни да иду после иОС тржишту, али као креатора ХТМЛ5 само игре, које је првобитно било осујетио чињеницом да ХТМЛ5 није стварно добио до брзине (буквално / фигуративно) на мобилним уређајима или __Б__ц4е0ба5422383082417ц5ф96аб121575__Е__с, захваљујући мноштву перформанси и аудио питањима. Једна од атракција на згради у ХТМЛ5, рекли су, јесте преносивост, а нашли су лако да се крећу Онслаугхт! на Мац Апп Сторе за радну површину.

Али, ХТМЛ5 је, барем када су почели, бомбу на иПад, јер су само били у стању да игра једну звучну датотеку у једном тренутку, искусни проблеме кашњења, и тако даље. Док аудио у ХТМЛ5 није лако звер да се суочи са на првом месту, ХТМЛ5 је видео брз програмер усвајање у последњих неколико месеци, а технологија је све више и више оптимизован сваки дан, као и подршка за нове веб технологија хвата корак на мобилни и другим уређајима. "ХТМЛ5 је будућност веб садржаја, а ми намеравамо да се у приземљу кад је у питању игре", рекао је Блер.

Дакле, док Онслаугхт! на Цхроме је одличан за играње игре на десктоп или лаптоп, тим би у суштини да препише своју игру ХТМЛ5 потпуно су да га оптимизују за мобилне уређаје, а посебно иОС. И као што нису тачно у равнини новцем од продаје ЦВС, уштеду времена је критична. Да бисте решили своје мобилне невоља, изгубљену деценију одлучио је да партнер игра затварање, покретање смо писали о још у фебруару , да постане прва лиценце мобилне ХТМЛ5 игре Затварање мотор.

Користећи технологију покретања а, изгубљену деценију је данас ослобађање потпуно функционалан верзија Онслаугхт! за ИОС, без потребе да преправи игру. Према Блер, време потребно за развој за покретање на иОС је смањена за 75 одсто, а као резултат тога, они ће моћи да покрене наредне Андроид верзију следеће недеље.

Шта више, они су у стању да дода неке надоградње за игру за ИОС издање, укључујући и много већи простор за игру, четири нова окружења, нови "Фаза Изаберите" екран за побољшање ритам игре и поново игривост, " схоп ", који карактерише ХТМЛ5 штит, Брзина чизме, злато оклоп, Вхет Стоун и више, и две врсте контрола.

Назад у мају, игра Затварање приказује свој ХТМЛ5 заснован на платформи мултиплаиер играње технологије на Гоогле И / О, путем "Попстар одбране", игра посебно креиране за конференцију да покаже да је то заиста могуће да се напише један ХТМЛ5 игра која ради преко претраживача, Иос, Андроид, __Б__ц4е0ба5422383082417ц5ф96аб121575__Е__с и све. Изгубљену деценију ради исто, и са Фацебоок-у "Пројекат спартански" на путу, наводно да би социјални гигант умрежавање у ХТМЛ5 игру на мобилни, програмери воле изгубљену деценију су добро позиционирани да уради само Т

Няма коментари:

Публикуване на коментар