понеделник, 11 юли 2011 г.

Цоллеге2Стартуп жели Да бисте се повезали Стартупс Да Најбољи младе таленте (и обрнуто)

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ZYkMxB4WecU/:

Они медијски експерти међу нама могу бити упознати са "Помоћ Репортера Оут" , или Харо, који доноси новинаре и блогере да цитира изворе, и помаже малим предузећима промовишу своје брендове. То је интересантно, ако не и потпуно доказано, модела. Сада, шта ако се примењују тај модел на стартупс, и покретања процес запошљавања? Ово је био Толу Бабалола је размишљање када је створио Цоллеге2Стартуп , ресурс за стартупс који желе да пронађу квалитетне колегијума или постдипломских таленат.

Стартупс су увек у потрази за таленат, и није необично видети афирмисане компаније ацку-запослити покретање само да би приступ својим талентом. У ствари, Марк Зуцкерберг је што компанија из ње . Али, то што је рекао, то није лако фт наћи таленат који је прави одговара за покретање, поготово са свим беле буку из локација као што су ЦареерБуилдер, чудовиште, и Цраигслист.

У стварању Цоллеге2Стартуп, Бабалола су неке брзе истраживања оних који су тренутно запослени у новооснованих и открили да су скоро две трећине њих ангажовани на основу препоруке пријатеља и бившим колегама, итд стајао разуму, онда, да може прилично да се тешко студената и дипломце да пронађе отворима на новооснованих ако се не деси да знате некога ко је вец унутра.

Дакле, Цоллеге2Стартуп омогућава потенцијалним запосленима да се претплатите на дневни билтен (који Бабалола цуратес) да добије прилику за посао. Цоллеге2Стартуп дневни билтен је опт-ин и требало да циљају само они који имају посао специфичан таленат. Када потенцијални запослени добија билтен, он или она може да се кретали кроз листу радних места да пронађе могућност да најбоље им одговара и кликните на дугме на десно примењује од билтена. И када корисник има потписан, они да филтрирате резултате са посла, као и огласи.

Наравно, модел не може да звучи посебно за памћење, као и сајтове као Медиабистро (и многе друге) нуде могућност да се скројен обавештења за врсте послова тражите, а можете директно применити од оних е-пошту. Дакле, док је опт-ин и примењују-стрејт-од--маил су кул функције, оснивач каже да оно што разликује Цоллеге2Стартуп је у томе како третира процес пријављивања. Питања која компанија питају потенцијалне запослене на велики посао сајтова имају тенденцију да буду генерички, и то не ураде велики посао проналажења шта подносиоца представке специфичне вештине су.

Бабалола је рекао да жели да се процес разговора котрља право из прве примене, због чега кандидати се постављају питања о њиховим специфичним вештина. Када корисник кликне "односи на" линк у емаил, на пример, они су предузете на захтев стране у којој Бабалола је организатор низ питања зна новооснованих ће бити вољни да бисте видели одговоре на, пре позивања подносиоца захтева у за интервју. Ако посао за бацкенд програмер у Гроупон, на пример, кандидати ће бити постављана питања као што су: "Шта језике радите код у?", И питао да разговарамо о (и пружају линкове) страницама које су уграђене у прошлости , везе са њиховим гитхуб профил, или чак обезбеди видео увод.

Бабалола је рекао да мисли да шаљете одговоре на ова питања директно новооснованих може помоћи унапредите процес и да се лопта котрља брже, тако да новооснованих су релевантне снеак пеек-у проспецтивес пре интервјуа. Она такође помаже ограничи често лавиринта процес примене својствена већим сајтовима.

Али, велики Г

Няма коментари:

Публикуване на коментар