четвъртък, 14 април 2011 г.

Уводник: Драги РИМ-а, ја сам ваш купац и не носе одело

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/04/14/editorial-dear-rim-im-your-customer-and-i-dont-wear-a-suit/:
Као и Јованка бесрамно признао у свом уводнику неколико месеци назад, био сам овисник БлацкБерри. Ја сам такође 20-годишњи студент / Тецх-главе чији је телефон служи сваког сврху уређаја комуникације у Музички плејер за ТВ даљинског управљача. Покушао сам да бисте се пребацили хладно Турску и купио иПхоне-4 у августу, али је негде око захвалности дао сам и покупио Веризон Подебљано. Ја сам био двоструко Фистинг откако - користећи ББ скоро искључиво за ББМ, а мој иПхоне за све остало.

Брзо напред до краја прошле недеље када сам присуствовао састанку у Њујорку са Тим Стивенс и РИМ директор Мајк Лазаревиц да бисте добили најновије јело у приручника. Као што је Лазар демонстрирао безброј функција из презентације ХДМИ моду уграђени музички плејер на дебатовало таблета компаније, то хит ме: једно питање сам се разматра, јер добија прави поглед на уређај. Коме је фор? том тренутку, схватио сам проблем који је било који оптерећују РИМ-у последње време - и то не само у својој таблета стратегију, али њена телефон стратегији као целини: он не зна ко су њени производи су за, а касније не може да испоручи. Јесам ли луд? Прочитајте о после паузе и чује ме.

Наставити читање Редакција: Драги РИМ-а, ја сам ваш купац и не носе одело

Уводник: Драги РИМ-а, ја сам ваш купац и не носим одело првобитно појавио на Енгадгет дана Чет, 14 Јан 2011 15:52:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил тхис | Цомментс

Няма коментари:

Публикуване на коментар