понеделник, 18 април 2011 г.

Питајте Сласхдот: Да ли ми Гиве Ит логовати на нашу Депт сервер?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nIgVMQat2nM/Ask-Slashdot-Do-I-Give-IT-a-Login-On-Our-Dept-Server:
јддориан пише "Ја сам шеф клиничког одељења у академској болници (не радиологију, али је на сличан начин Технологија оријентисана) Мој колега факултета. (десетак) желите да се пребаците из календара папира са електронским (ноћи и викенда на распореду за позив ) Већина има иПхоне или сл., тако да сам предвиђено ЦалДАВ серверу болница ИТ одељење не пружа никакву иПхоне, компатибилни алат календара, тако да сам купио (са мојим готовина) мали серверу, инсталиран БСД и ОпенЛДАП за рачуне, а. инсталиран и конфигурисан ДАВиЦал Након што сам тестиран., ја сам е-маилом ИТ-у да замолим да дозволи порта 8443 преко болнице зид на овај сервер технологије (после пита шта је за луку 8443), је рекао да ће деблокирати луци након што сам га обезбеди. са кориснички налог на машини (мада "не треба ми приступ корен ') су ме одвели. изненађен, а након што с обзиром на, још увек сам наслоњена према супротне овај захтев, вероватно узимајући овај на ланцу. И'м хаппи да би било скенирање, како би се осигурало да нема безбедносних питања, али ја бих радије не дозволите никоме да пријављивање на налог. Шта читаоци Сласхдот мисли бих је? дати налог за пријављивање на серверу који није у власништву или управља њима? "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар