понеделник, 18 април 2011 г.

Како Социјална Технологија буббле је другачији

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/nMS0M1RBpYY/How-the-Social-Tech-Bubble-Is-Different:
тхеодп пише "Технологија балончиће десити, пише БУ је Асхлее Венс, али ми обично користи од иновација оставио иза себе, али ова - вођен за друштвено умрежавање - да нас остави празних руку Математика зујање Џеф Хаммербацхер пружа добру студију случаја годину дана... из Харварда, 23-годишњи Хаммербацхер стигла на Фацебоок добио узвишених титулу истраживања научника и ставио да ради анализе како људи користе друштвене мреже сервиса преко наредне две године. Хаммербацхер окупио тим који гради нове класе аналитичких технологија, онај који преведена увид у односима људи, тенденције и жеље у прецизности за оглашавање и већој продаји, али нешто гнавед га Хаммербацхер погледао око Силиконске долине. компанијама као његов, Гоогле и Туиттер, и видео својих вршњака губљење. своје таленте. "најбољу умове моје генерације размишљају о томе како да се људи огласа кликните на," каже он. 'То је срање.' Силицијумској долини историчар Кристоф Лецуиер се слаже: ". Јасно је да нова индустрија која гради око оглашавања на Интернету и ових других услуга не ствара да су многи послови губитак за производњу и дизајн знања је заиста забрињавајуће."

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар