Хју Пицкенс пише "За већи део своје 13-годишњој историји, Гоогле је узети прилично једноставан приступ управљању: Оставите људе на миру, али ако запослени постану заглави, треба да питају своје шефове, чији су дубоки техничка експертиза погон их у управљању на првом месту Сада Ецономиц Тимес извештава да статистичари у Гоогле-у потрази за карактеристике које дефинишу су добри менаџери окупило се више од 10.000 запажања о менаџерима - у више од 100 променљивих, из различитих учинка, повратне истраживања и друге извештаје и утврдила да техничке стручности редовима мртав последњи. између Гоогле осам најважнијих карактеристика добрих менаџера. Шта запослене у компанији Гоогле највредније су чак-кеелед босова који су време за један-на-један састанака, који су помогли људима слагалице кроз проблеме постављањем питања, а не диктирајући одговоре, а који је интерес у животима запослених и каријере. "
Прочитајте више ове приче на Сласхдот.
Няма коментари:
Публикуване на коментар