неделя, 13 март 2011 г.

Здраво, ја мора да се иде

Занимљиве вести о УРЛ:http://www.engadget.com/2011/03/12/hello-i-must-be-going/:
Тешко је веровати да сам тренутно пишем речи које сам Чини се да писмено, али повремени берзански узимајући моје чула диктира да мора да буде истина. Ево ме, у мом рачунару, куцање слова једног по једног у обичан текстуални документ, уз ваљање кроз један од најчуднијих поруке које сам икада написао за овај сајт. Ок, вероватно најчуднијих икада.

После скоро четири године на Енгадгет, време је да се мој излазак. Постоје ствари које сам после и изазове желим да о томе једноставно не уклапају са мојим дана у дан распоред овде, па идем ван.

Нисам олако да ову одлуку. Време сам овде провео је - без сумње - највише невероватна, награђивања, и само сумануто забавно период мог живота. И ја волим да мислим да сам имао неке прилично добрим временима. Енгадгет особље је лако највећа збирка људских бића који сам икада наишао, а они су буђења и Фрикнуто се преко Тецх вести за 12 до 18 сати дневно у основи странку. Никада нисам радила тако тешко или да су толико забавно радити. Не користим верске термина врло често, али ако постоји таква ствар као благослов, ја бих рекао прилику морао сам да радим са овим људима свакако су да се осећам тако.

И то не само основног тима на Енгадгет, свим групама на Блогови (и њеног директора Бред брдо), је огроман пријатељима, партнерима и колегама.

Затим, ту си ти момци - читалаца. Хиве Минд. Енгадгет Фан-дечака и девојчица-. Тешко је сумирати моје искуство са читалачке публике Енгадгет у једном пасусу. Вероватно ће бити тешко на стотине. Али ја могу рећи да сте једноставно највише информисани, страствени, а узбуђени групе људи било где на планети. Наравно, можете добити понекад мало луд - али шта невероватних групе супер-генија да сте, као добро. Писање и раде за гомиле људи који посете овај сајт сваки дан је био велики изазов, искуство, и само врста улива страхопоштовање.

Али као што сам рекао, време је за мене корак даље. Ја не идем индустрији или вести игру - у ствари, имам неколико пројеката фантазија у виду да се надамо да ћете бити расправе о ускоро.

Не брини, Енгадгет је наставити да ради оно што ради најбоље: Бити одлично. Ми имамо невероватних особља виших уредника и аутора који ће задржати цхуггинг машину заједно (и расте!) У годинама које долазе. Мој пријатељ и наш уреднички директор Џош Фрухлингер ће бити узимање на већу улогу у нашем дана у дан током транзиције, и неће бити у потпуности нестају са сајта - Остаћу се као уредник у целини , да саветују и директан када је то потребно. И ја ћу бити лепи око да угости више епизода Енгадгет Прикажи, тако да можете да наставите да се ваше поправити (ако сте у нерди видео показује о гаџетима и технологије, то је).

А уз то, ја сам преко мешања према вратима, само испод тога Дим излазак знак да чува трепери и искључује, њена флуоресцентне сијалице пуцање са неким синцопатед ритам све своје. Само је почео да пада киша мало ван мало, али имам мој капут и кишобран. И'лл бе фине, и тако ћеш.

Док не меет агаин ...

Здраво, ја мора да се дешава првобитно појавио на Енгадгет на Сун, 12 Мар 2011 18:07:00 ЕДТ. Молимо погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | |

Няма коментари:

Публикуване на коментар