понеделник, 28 февруари 2011 г.

Присуствује конференцији ЦС вреди време?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/rRIeN-0QaqM/Is-Attending-a-CS-Conference-Worth-the-Time:
Анонимни Кукавице пише "Здраво Сласхдот читаоци, ја сам за ЦС студента приближавају матурске и имао сам пар питања Један од мојих професора је препоручују. Подноси папир да ЦЦСЦ (конзорцијум рачунарских наука на колеџима) у Јути ове године за прилику да се мој рад објављен у часопису сам схватио вредност у томе тези дело објављено, али ја не стварно имати новца да путују у Јути и боравка за две ноћи па ваљда питам.. има ико икада присуствовао Конференција овог типа и ако је тако да је вредно времена и новца? "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар