неделя, 2 януари 2011 г.

Китайски интелектуална собственост тактики Придобиване Изложена

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/UmtU4w6Vgzw/story01.htm:
hackingbear пише "В интервю, публикувано в Sina.com.cn, китайски инженери железопътна даде подробно описание на историята, мотивация, както и технологии за Китайската високоскоростна железопътна система. Още по-интересно, те очевидно разкри стратегии и тактики, използвани в придобиване на високоскоростна железопътна технологии от чуждестранни компании (Google превод на китайски оригинал) В началото, Китай разработи собствена железопътна система за високоскоростни влакове, известен като китайски звезда ", която постигна тест на скоростта на 320km / h;. но системата е не се считат за достоверни или са достатъчно устойчиви за работа. Така че Китай реши да внесе технологии. лидери инструктирани за това, "Целта на проекта е да се стимулира икономиката ни, а не техен." Основната стратегия е заето разделят и да завладее: чрез разделяне на технологията на системата и вносител множество различни технологии в различни компании, като осигурява нито една държава или фирма има тотален контрол "Това, което правим, е за обмен на пазара на технологии.. В преговорите се ръководи от Министерството на железопътния транспорт [срещу промишленост съюзи на страните износителки]. Този единен изпълнителната власт даде на Китай огромно предимство в преговорите, "каза Ву Junrong" Ако ние не даваме, те имат друг избор. Те Всички искаме парче от огромния ни висококачествен проект железопътна система. " Например, [китайски локомотив влак] CRH2 се основава на японски технологии, CRH3 на немски технологии, и CRH5 на френски технологии, модернизация на всички за китайските стандарти железопътен транспорт. Друга стратегия е покупка с цел изграждане. Първите три влака са били внесени в цяло, а вторият три от тях бяха събрани с вносни части; следващите влакове съдържа повече и повече китайски направени части ".

Прочетете повече на тази история в Slashdot.


Няма коментари:

Публикуване на коментар