неделя, 23 януари 2011 г.

60% от печалбата на AOL идват неинформирани клиенти

Интересни новини разглежда в http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/traV9agI2t4/60-of-AOLs-Profits-Come-From-Misinformed-Customers:
satuon пише "голям Нова Кен Auletta на Йоркър парче на AOL (абонамент) тази седмица, разкрива интересни подробности за вътрешните механизми на компанията. Според Auletta, 80% от печалбите на AOL са от абонати, а 75% от абонатите плащат за нещо те всъщност не трябва Според Auletta:. "Компанията все още не може осемдесет процента от печалбата си от абонати, много от които са по-възрастни хора, които имат кабелна или DSL услуги, но не осъзнават, че те не са длъжни да плащат допълнително двадесет и пет долара на месец, за да получите онлайн и да проверят своята електронна поща. "Мръсната малка тайна", бивш изпълнителен AOL казват, е, че седемдесет и пет процента от хората, които се абонират за набиране на AOL, до служба, не е необходимо. "

Прочетете повече на тази история в Slashdot.


Няма коментари:

Публикуване на коментар