събота, 27 ноември 2010 г.

Редакционен: Следващата ми IPAD няма да бъде 7-инчов, но ми се иска тя може да бъде

Интересни новини разглежда в http://www.engadget.com/2010/11/26/editorial-my-next-ipad-wont-be-a-7-incher-but-i-wish-it-could/:
Отне ми известно време, но аз съм се започне да се влюби в IPAD си по начин, който не съм обичал притурка за дълго време. Има нещо за форм-фактор, на приложения, операционната система, че се чувства точно и ме кара да искам да правя като голяма част от ежедневието си компютри на нея колкото е възможно. Разбира се, че все още е доста малка част от цялостната ми ден, както и IPAD дори не е близо до замяна на моя лаптоп за по-голямата част от работата ми, но аз съм себе си намиране на все по-прави ежедневни търсят, ежедневни игри, сериозно писане и, да, дори някои четене на 10-инчов таблетка на Apple.

Но аз имам един "голям" проблем с таблетката, която не изглежда като той ще бъде решен в скоро време: това не е 7 инча. Ще Apple някога се хранят своите думи и за изграждане на по-малки IPAD, или ще 7-инчов форм-фактор да бъде оставен на останалата част от нововъзникващите пазари таблетка да се бори?

Продължавам четене редакцията: Следващата ми IPAD няма да бъде 7-инчов, но ми се иска тя може да бъде

Редакционен: Следващата ми IPAD няма да бъде 7-инчов, но ми се иска тя може да бъде първоначално се появи на Engadget на Чет, 26-ти Ноември 2010 г 17:30:00 EDT. Моля, вижте нашите условия за ползване на емисии .

Permalink | | Email този | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар