петък, 26 ноември 2010 г.

Люк, аз съм си смартфон (видео)

Интересни новини разглежда в http://www.engadget.com/2010/11/26/luke-i-am-your-smartphone-video/:
NTT DoCoMo наскоро стартира на Samsung Galaxy S на японския пазар, а сега сме дошли да открият, че е избрал много енигматична личност да представлява продукт на претенциозните си аудитория. Дарт " roundabound "Вейдър е главната роля в най-новата кръг носител на" Винаги с вас "реклами, в което той служи като (нещо като) човешки представяне на телефона, като по този начин кредитирането някои антропоморфни качества на студена плоча на технология, която ви очаква в магазините. Целият този необичаен идея наистина не трябва да работят, но някак си го прави - ние искаме малко Вейдър в живота си твърде сега. Видео след почивката.

Продължавам четене Люк, аз съм си смартфон (видео)

Люк, аз съм си смартфон (видео) първоначално се появи на Engadget на Чет, 26-ти ноември, 2010 год 07:04:00 EDT. Моля, вижте нашите условия за ползване на емисии .

Permalink Wall Street Journal | източник ikasama117CMzero (YouTube) | Изпрати | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар