У делу ИИ Крис Диксон је интеривев са Бирцхбок оснивача Хаилеи Барна и Катиа Беауцхамп, Диксон пита да ли се уклапа у оно што Бирцхбок би се могло сматрати тренд претплате трговине.
Беауцхамп верује раде. Барна међувремену истиче "Постоји много различитих укуса" од претплате. У односу на Диаперс.цом, Барна каже Пелене решава "комфор" и "попуњавања", док Бирцхбок нуди начин да људи дискутују три додатна предузећа која заузимају простор, као што су "да пронађу оно што нису знали су хтели." СхоеДаззле и БеацхМинт .
Препознајући пословне њихове компаније модел дела, и може да се прошири на продају више од лепоте залихе, Беауцхамп каже Диксон су изабрали име Бирцхбок у циљу да понуди својим корисницима флексибилност. На пример, Барна каже "ми већ тестирали не-козметичких производа", као што су "чај или чоколада или стационарно."
Настављајући испод разговора, Диксон пита о изазовима расте брзо. Беауцхамп каже један од изазова био је ", чекали смо мало предуго да запосли и то је исто као овај зачарани круг немате времена да запосли, јер сте стварно бусиинг чине све, али наравно ако сте унајмили бисте имали више времена. "
Разматрања, онда се претвара у разговор уписа постане нова свакодневно бави пословни модел, и питања која иду га (преплављена са конкурентима на пример). Беауцхамп каже да је то на уму, али се осећа Бирцхбок је посебна "глас" и "личности" понуди дефенсибилити.
Проверите да ли сте и спотови за додатни увид, заједно са И део овог интервјуа . Прошлости епизоде Оснивач приче са гостима су Бен Лерер Кевин Рајан и Лаурен Лето се овде .
Няма коментари:
Публикуване на коментар