понеделник, 10 октомври 2011 г.

Одрастајући геек: Бен Хецк

Занимљиве вести УРЛ:http://www.engadget.com/2011/10/10/growing-up-geek-ben-heck/:
Добродошли на одрастање Геек , у току карактеристика, где смо се осврнете на нашу омладину и причају приче одрастања да се штребера да смо. Данас имамо Хакер Ектраординаире (и домаћин своје шоу ), Бенџамин Ј. Хецкендорн !

Као дете одраста у Рицхланд Центер, ВИ, понекад је морала бити додатно креативни у проналажењу ствари окупирају моје време, а своју креативност природно гравитира према свим технологију ствари. Лемљење, дизалица скупова и деконструкције играчке су епицентар мој млади живот. Узимајући ствари осим да сазнају како су они радили је у суштини обред пролаз за мене да постане гееки човек сам данас.

Сам добио свој први укус програмирања у основној школи на колекцију чак и тада-стари Аппле ИИ, али заиста сам у то велико када је на 11 година, добио сам свој први рачунар - Атари 800. Док је још древни за време, ја сам пуно програма на њему и научили много основе које су корисне на овај дан.

Наставити читање Одрастао лол: Бен Хецк

Одрастајући геек: Бен Хецк је првобитно појавио на Енгадгет он Фри, 10 Мар 2011 13:00:00 ЕДТ. Погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил ову | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар