неделя, 25 септември 2011 г.

Алата вс Играчке: Зашто Тимелине ништа не мења

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/REHaWO_zohk/:
scaled.Screen Shot 2011-09-23 at 1.49.32 PM

Јуче Ерик и ја смо интересантне дискусије о Фацебоок вс Гоогле + и ја сам пао на страни Г +. Зашто? Јер алати су важни, играчке нису. Одобрен Фацебоок 500 милиона посетилаца дневно доказује да нисам у праву у нумеричком смислу, већ уопште употребљивости и квалитету, долазим нерадо доле на страни Гоогле-плус.

Као што добро знате, Фацебоок је освојио интернет са својим Апп карактеристикама и нови рок функција, приказ података који нуди неку врсту времеплов у далекој прошлости. Видела сам слике мојих деце из године пре, њихова лица имплике и далеко наталне него сада. То је био сјајан осећај, али можда је трајало петнаест минута. Сада Фацебоок је мени показује списак ствари које се десило пошто сам се родио, прилично импресиван Феат дао сам провео две трећине свог живота без интернета.

Гоогле плус, с друге стране, представио побољшану Услови плаћања. Оставите га на Гоогле-у да дувају своје замотуљак на продуктивност софтвера. Док сам наћи вредност Гоогле-Плус сумњивих у најбољем случају, мислим да виси на извлачење су одличан алат и прилично ремети. Соба које могу да користим да поделим скица, докумената и фотографија? Без да преузмете ВебЕк или ГотоМиПЦ неки други смеће екран за дељење апликација? То је свет Желим да живимо

Волим Гоогле алата. Они су добри и јаки и корисно. Гоогле Ваве је одлично (док је трајао) и висе извлачење су одличне за технологије људи који желе да раде заједно. Њихов циљ је постепена ерозија трења између огласа производа компаније Гоогле и Интернет и они то учинити кроз ослобађање алата да Гоогле програмери желе да се користе.

Фацебоок, с друге стране, у потрази за магију окидач који ће претворити све те очи клијенте који плаћају. Зинга изгледа да је решио неки од загонетку продајом друштвених игара, али ослобађајући Хронологија Фацебоок је јасно одлучио да рудник вредних садржаја су већ - слике, подешавања, и ваше препоруке. Чињеница да сада могу да уграде рдио песме на мој рок је веома каже: Додај у музици могућност и имате музичку продавницу иТунес-у ривала.

Ово је алат вс играчке. Гоогле вам даје алате за рад у информационом економије, док Фацебоок даје вам играчке да играју у њему. Нисам сигуран шта је боље.

Дошао сам да сахраним Гоогле-Плус и Фацебоок, а не да их хвале. Оба сервиса су у суштини време судопере дизајниране у оба случаја да хода душе хиљада усамљених људи. Ја користим их обоје, да будемо сигурни, али су они мењају било шта са овим додацима? Да ли су они побољшавамо наше пуно у животу?

Фанови Нил Поштар неће признати мало стриденци у мој глас и осећам да је оправдано. Баш као што електронских медија под контролом наше умове пре две деценије, један-на-један контроле медија наше умове у раном 21. веку. Биће потребно неколико генерација да бисмо постали имуни на позив сирене је друштвених медија и до тада технологија ће имати прешли на.

Постоји одређени територијалности спремао Г + / ФБиХ ратове сада и бринем се да ускоро ће бити корозивне као Андроид / иПхоне се бори да јаму брата против брата и отац против сина. Не кажем да сам посебно брига ко победи овде - могао сам да узми или остави обе услуге и ниједан од њих ме је понудио ништа изван импресиван списак људи са којима сам ући у интеракцију. Захваљујем се оба ова услуга за ту прилику, свакако, али ја верујем да сам разговарао са можда 100 људи у мом социјалне граф онлине и још мање у стварном животу. У

Няма коментари:

Публикуване на коментар