петък, 16 септември 2011 г.

Познати фотограф дивљине Бустед за коришћење берза Слике

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/lAR_JLa9zzw/Famous-Wildlife-Photographer-Busted-For-Using-Stock-Images:
Нико не зна боље од Награђивани дивљих животиња фотограф Терје Хеллесо колико се може добити савршен пуцао у оут-оф-пута локације. Зато је користио Стоцк Пхотос. 47-годишњи фотограф награда донела ван стотине стоцк фотографија као своје током неколико година. Из чланка: ". Среду, дубоко жалостан Хеллесо разговарао са локалним радио је дао економске проблеме као разлог, али углавном се радило о сопственом неразумно високе захтеве на себе да буде успешан, он је рекао 'Ја сам под притиском. углавном се од, и дао сам у искушењу Гледајући уназад, ја сам изненађен да ја сам са њим толико дуго, и да сам успео да одржи корак наступа са мојом женом и сви остали ", рекао је.".

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар