петък, 16 септември 2011 г.

Мицрософт Приказује Искључен танго Видео цхат апликација на ХТЦ Титан

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/f4WhOoDCUuw/:
htc-titan-mango-550

Сам волео сам Виндовс Пхоне манго јер сам први поставио очи на њега , али истина је да већина функција се реализује само су сустижу на конкурентске платформе.

Бинг интеграција и гласа у текст могућности су прилично добро .... Али, осим тога, као што сам рекао, манго је да ухвати корак. Додавање апликације видео ћаскање на манго погон ХТЦ Титан је још један пример тога, али то долази.

Упркос невероватно несрећна ситуација назив дељење, танго видео ћаскање Апп (које нису везане за следећу ВП7 ажурирање под називом Танго) је заправо прилично добро, мада мало касно да странци. У видео испод, Арон Дрвосеча од Виндовс Мобиле тиму можда превише одушевљено детаље пут видео ћаскање ради на том масивни 4,7-инчни екран Титан (захваљујући Виндовс Пхоне блог ). Као ФацеТиме Аппле и танго апликација за Андроид, танго за УП омогућава вам да уживате "види шта ја видим" свитцхароо између предње и задње-суочава камерама. Зачудо, Гоогле Талк-а тек треба да добије ово схватио.

Шта је је то кул танго апликација за МАНГО је цросс-платформа, нудећи подршку за Иос, Андроид, и ПЦ. Мицрософт се дешава са сопственим прилично Ауесоме ВоИП услугу под називом Скипе-а , тако да је овај танго апликација може да има неке прилично озбиљне конкуренције на Виндовс платформи у будућности.


Компанија: Мицрософт
Лансирање Датум: април 4, 1974
ИПО: НАСДАК: МСФТ

Мицрософт, основана 1975 од стране Билл Гатес и Паул

Няма коментари:

Публикуване на коментар