петък, 1 юли 2011 г.

Сендофф: Јон "Ханибал", Стоукс маршеве његов слона војску из Арс

Занимљиве вести УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/fUlut41UFCs/send-off-jon-hannibal-stokes-marches-his-elephant-army-away-from-ars.ars:

Ово је тежак дан за Арс: наше Јон Стокес је удаљен корачање од његовог дана у дан улогу Арс да настави низ нових могућности. И ми смо му слања са захвалношћу за његову велику услугу нашој заједници и најбоље жеље за будућност.

Тринаест година је вечност на мрежи, али то је колико дуго Арс Тецхница је шутирају по улицама, шуштање сопствени стил технологије покривеност и заједнице. И у том тринаест година, једна од мојих најбољих одлука сам направио као оснивач и уредник главни Арс је да допру до Јон Стокес, мој колега у ИТ на Харварду, да се прикључе овој звери сајт на његовог рођења . Било је лето 1998, били смо у нашем раном 20с, и судбина је донео нам како јебани подрум у Рокфелер хали у Кембриџу, Масачусетс. Управо сам био именован архитекта система, и Џон је радио на пројекту Аццесс базе података. Из неког чудног разлога, између ИТ-рад, проучавање класичне грчке, и руминатионс о божанском, увек смо имали пара остало за Арс Тецхница.

Џон ми је једном рекао да је део његовог интереса у Арс, био заснован на жељи да брусити своје вештине писања, који су увек боље од њега признао. То је био заједнички мотивација, заправо: Џон и ја смо били и студенти на Харварду студирају древног хришћанства, и у то време, обоје смо мислили наше каријере лежи у универзитетима, а не Ср.. Дуги низ година, и од нас видели Арс као овај "други ствар смо урадили", нити нас је схватио да је, у ствари, што смо најбоље урадили, и ствар на коју смо платили највише пажње.

У тим раним данима, без обзира да ли у нашој удаљених канцеларија у Суллие у Вилдвоод или на један од многих индијске бифеа ми уништен, Џон и ја гледао мехурићи расту и поп, трендова долазе и одлазе, и Арс публика расте на начин који је био невероватно награђивања. Чак смо је извадио личну кредите (не ВЦ новац) да плутају сајт када ствари добио тешке после Цом мехур. Сломио. Без обзира колико лоше ствари добио, а без обзира на личним изазовима суочава нас, ми је био Арс Тецхница најбоље што смо могли. Сматрам себе срећу да Јон Стокес као суоснивач Арс Тецхница, и било љубитељ Арс треба да се осећају на исти начин.

Ми не кажемо збогом Џон, он ће наставити да раде хонорарни за АРС, као и рад за Виред.цом и несумњиво други. Али, он одлази Арс у најјаче икад позицију: наше особље је врхунски, приходима и саобраћај се у сваком тренутку висине, и ми смо узбуђени због будућности. Придружите ме желе Џон бонам фортунам!

Прочитајте коментаре на овај чланак


Няма коментари:

Публикуване на коментар