Говорећи на Гамерлаб 2011 у Барселони, МУД1 програмер Ричард Бартл је оштре речи за тренутно стање социјалне игре: "велика ствар о друштвеним играма да не бих да вам кажем, јесте они нису заправо друштвене игре играо на. . социјалне мреже сајтова је оно што подразумевамо под друштвене игре ... Ове игре су категоризоване више по платформи него да су социјални и сами начин на који они ангажују своје играче није кроз занимљиве игре, то је учињено кроз спољашњи награде - у суштини мито.. .. разлика је, друштвене игре се ослањају на спољашњи награде како би се убедљиве Људи стално играју игру зато што држи дајући им ствари -.. награде То је довело до гамифицатион У рукама дизајнера, ово је много. потенцијала, али нажалост није у рукама дизајнера, то је у рукама маркетингу. "
Прочитајте више ове приче на Сласхдот.
Няма коментари:
Публикуване на коментар