неделя, 17 юли 2011 г.

Зашто ТВ кућа није брига о оригиналним Онлине Видео

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/e7M-5Lr73mQ/:

Напомена уредника: Следећи гост пост је написао Асхкан Карбасфроосхан, оснивач и ЦЕО ВатцхМојо .

Успон и ширење кабловске расла укупног пита за телевизију, остављајући мрежа са већим предузећима, чак и ако је њихов удео у колача смањила.

Док мреже за кабловску смене био еволутиван, телевизија-то-Веб транзиције је револуционарна. Ипак, ТВ традиционалних медија предузећа (ТМЦс) су клади да веб је само још један медиј за дистрибуцију који додаје домет и потенцијални приход за своју имовину и да ће расти своје пословање, када се слегне прашина.

Без обзира да ли та стратегија исплати остаје да се види. На крају крајева, Веб је музички бизнис ефикасније, али индустрији скупио у погледу прихода и профита. У сваком случају, док су ТМЦс кокетирао са су-за-веб програмирање (оно што ја називам "Премиум садржај"), увек су се вратили гравитира да је-за-телевизију и позоришни садржаја (оно што ја називам "супер премијум садржај") .

На пример, Виацом уложено у ВБС.тв заменик је још 2007 , али од тада су заједно уложили у Епик заједно са МГМ-и Лионсгате. Лионсгате сам уложио $ 21.4 милиона долара у медијима Пауза за 42% са опцијом да купи остатак за $ 58 милиона. Ако је онлајн видео био је невероватно како бустери кажу, не би Лионсгате већ врши своју опцију? Пауза медија је заиста извршен веома добро и исклесан леп ниша за себе у онлајн видео мушкој категорији, али за ТМЦс, бројеви нематеријално.

Прилика за видео садржаја за Стартупс који разумеју тканина од Веб

Заиста, велика већина премије садржаја је створен од стране нових медија стартупс. Грешка неке од тих су направили је била да изгради Традитонал медијске куће на врху интернета, нешто што је обична лудило и рецепт за разбијена его и изгубљено милионе. Зрео Забава прогорела 40 милиона долара и био је подржан од стране оба Подесавање тастатуре (Ро Вентурес и Колумбија капитала) и ТМЦс (Хеарст телевизија и Тиме Варнер). Подизање $ 25-50м да се изгради онлине садржаја посао је лош стратегије, при чему боље "извршава" најгоре ван ћете бити.

У ствари, док је овај револуционарни помак представља прилику за неке стартупс, свако ко је изненађен оклевање ТМЦс "да се фокусира на врхунски садржај или да се заваравања или неискрен: не постоји апсолутно нула економски подстицај или разлог за ТМЦс да експериментишете, а камоли Инвест тешко, премије садржаја. Додуше, ово је иноватор Дилема у свом најбољем издању, али је једна ствар на питање ТМЦс за либећи се да ставе на форуму за програмирање онлине да јуре пенија, то је још један да стварно питају зашто они не улажу у је-за-веб програмирање која је нула постојећих франшиза и тракцију. Зашто се мучити?

Начин да их охрабри, момци

Од свих компанија које су добили финансијска средства или уложена у премијум садржај , само неколико имали излаза:

  • ЛКС.тв је купила НБЦ Универсал и сада служи као њихова руку креирању садржаја за такси и локалне филијале у Њујорку и Лос;
  • Валлстрип је купио ЦБС и углавном затворен. Пазите, ЦБС имали пословне куповине Валлстрип (ТхеСтреет би

Няма коментари:

Публикуване на коментар