петък, 10 юни 2011 г.

Изјашњење о кривици за игре Девс за циљ високом

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/j2QPKgQGCyY/A-Plea-For-Game-Devs-To-Aim-Higher:
Недавни чланак који је написао Мајк Актон из Инсомниац Гамес изазова видео игре програмерима да прошире своје амбиције и борити да се врате својим коренима бунтовна. Цитирање: "[Е] ХИ је да се игра програмери почињу да се удаве у култури страха, или тачније, страх од промена Да ли је то због тога што Гаминг Ворлд је отишао превише предузећа и више није ексклузивни малим тимовима? Гениус Мисфитс и креативне аутсајдери? То је зато што демографију игре играча-некада су чинили скоро искључиво од дечака-тинејџер је проширена да обухвати готово све, од 5-50 Постоје људи који би порекао да је то страх од промена које их држи? где они ће бити и оних који су задовољни са статус куо јер сматрају да имају формулу "који ради и нема добар разлог да ризикују велике промене. када су већ успешно са оним што раде. ... игре програмери су, у своје срце, футуриста и то је оно што треба да урадите сада себе ставио испред времена, тако да они могу да превазилазе устајао руководство и старих модела који су их држи леђа "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар