петък, 10 юни 2011 г.

Питајте Сласхдот: подршке за Линук на универзитетима?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/BUSB89tnXLQ/Ask-Slashdot-Linux-Support-In-Universities:
Анонимни читалац пише: "Ја студије компјутерских наука на универзитету у Мелбурну, Аустралија Недавно сам отишао на" Правци ИТ 'семинара које воде наш централни ИТ одељење, где су студенти позвани да разговарају о питањима са вишим руководиоцима ИТ току.. расправу о предложеним променама у нашој кампуса широм бежичну мрежу, ја сам питао да ли ће подржати нови систем Мац, Линук и друге оперативне системе Неколико менаџера смејао на ово питање., и једна узвикнуо "Линукс! ' као да је Пунцхлине да виц шеф ИТ најмање третирати моје питање озбиљно, али нисам добио конкретан одговор Дакле, ја бих да питам Сласхдот:.. Да ли ваш универзитет / колеџ пружају подршку за Линук / БСД / итд корисницима да се повежу са на кампус бежичне Како се то подршке углавном Линук корисници? Да ли је икада вас особље исмејан за постављање питања о Линук? "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар