петък, 11 март 2011 г.

Шта Дата Мининг Фирме знам за вас

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/PGWkOQM3md0/What-Data-Mining-Firms-Know-About-You:
сторагедуде пише "Време писца Џоел Стајн провео три месеца учења које податке рударских компанија знате о њему Након што је сазнао све компаније су профилисане о њему (неки од њих нетачно) -. социјалног осигурања број, старост, брачни статус, вероисповест, приходе, дуг, интереса, претраживање и потрошње навике - што је изненађујуће реакцију. самозадовољства "... чудно, више сам научио о дата мининг, мање забринути сам био сигуран, био сам изненађен да су све ове компаније заиста трајно чување датотеке у. мене, али ја не. мислим да ће учинити ништа с њима што ме чини никакву штету. Треба заштите за угрожене групе, као и влада спроводи опт-оут ​​механизам би било сјајно за одговорност. Али сам прилично сигуран да , као ја, већина људи неће користити могућност да људи који су заиста пронашли подешавања огласа страна - и ти људи морају бити прилично у приватност -.. само 1 у 8 затражи да одустану од прати одмор, очигледно, баш као да прочитате правила приватности. "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар