петък, 11 март 2011 г.

Питајте Сласхдот: Подаци Само за телефон, Воице овер Ви-Фи?

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/fnCmZCUIHDo/Ask-Slashdot-Data-Only-Phone-Voice-Over-WiFi:
енФи пише "Желим да плати један ИСП (онли!) за податке, и (онли!) користе се за мој смартпхоне и мој рачунар, и док не сустигне, не желим да непријатности остатком света - и даље их пустим позовете број телефона (Сви ми желимо то, зар не?) Ја сам већину начин тамо. мој план је да се Слободан места (ВиМАКС 4Г своје покривеност је добра за мене) за коришћење са мојим откључана Црвена звезда С. (који само да ће икада користити Ви-Фи) Ја само могу да користе Скипе и онлине број, али прича о Сипдроид + пбкес.орг + ГВ и недавне Гоогле Воице / СИП члана. терај ме да мислим да само сам почиње да размрсити неред услуга и Опције. Да ли постоји добра (да не помињемо најбољи) начин да се то уради? "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар