сряда, 9 март 2011 г.

Питајте Сласхдот: Параноја приватности

Занимљиве вести о УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/rcSxz_OX1Ug/Ask-Slashdot-Privacy-Paranoia:
двбусер пише "приватност расправа је познат ових дана - организације које прате сваки клик, географска локација, слика, ви то име тако сада седим овде данас надгледања мој ИП блокатори, обмањивање алгоритме, Тор релеј и сваки пакет који иде у или ван. сваког уређаја који сам ради чак сам носити шешир увек када одем напоље, никада не носи мобилни телефон, и не гледа се (добро, не све је то тачно), али да ли је стварно тако лоше?. Да ли сам једноставно иде. да престане са потпуно ван додира са модерном свету, где је следећа генерација тако храбро (због недостатка боље речи) иде Шта није у реду са циљано оглашавање А ако ФБИ могу да прате сваки мој покрет -? која брине Наравно, ја не желе да буду жртва крађе идентитета, и ја бих да преузмете неке п0рн сваки сада и онда, али ја не желим да се искључи из друштва, или провести обилан сата покушавајући да га сачува, само са параноја или на најмању руку из охол осећај приватности. Шта просеку Сласхдоттер да ураде да очувају своју приватност (или оно што је остало од њега), док је и даље што највише од онога што интернет има да понуди? "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар