Тоалетни , крави , както и германците , бяха маркирани с радиочестотна идентификация , но според ново изследване, обувки и модни че най търсенето на радио с възможности за проследяване. В доклад, публикуван вчера, ABI Research каза повече от три четвърти от един милиард етикети за радиочестотна идентификация ще бъде използван на световните пазари облекло през 2011 г., с търговци на дребно като Walmart, Macy's и JC Penney начело. Позиция на ниво проследяване да не е нова - всъщност видях нещо подобно през 2006 г. - но с харесва на Walmart на борда , системата се очаква да нарасне толкова, колкото 60% през следващите три години. Проучването предполага, инвентар и сигурност като движещи фактори за приемането на радиочестотна идентификация, но ние имаме нашите подозрения. И все пак, ние не искаме никой да знае колко много, изразходвани за материали, които леопард момиче печат рамене - дори една машина.
Позиция на ниво радиочестотна идентификация да получите подкрепа от големите търговци на дребно, след всяка покупка първоначално се появи на Engadget на Сря, 9-ти Февруари, 2011 09:13:00 EDT. Моля, вижте нашите условия за ползване на емисии .
Permalink | | Изпрати | Коментари
Няма коментари:
Публикуване на коментар