четвъртък, 27 октомври 2011 г.

Блокбастеру покушава да избегне Ворнер Брос "28 дана" купци само "прозор

Занимљиве вести о УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/2hyzFdMqU0c/blockbuster-trying-to-evade-warner-bros-28-day-buyers-only-window.ars:

Данашње дигиталне, глобалну, на захтев медијски пејзаж је имала само минималан утицај на "прозора" холивудских зависности-гура из филмова у етапама до позоришта, а онда паи-ТВ, онда сателит, па физички изнајмљивање. Студија настављају да гура своје "купце само" прозор у који би могао филму се купити у продавницама као што су Вал-Март, али не би још увек бити на располагању за изнајмљивање.

Блокбастеру неће успут са захтевом да се одложи нове Изнајмљивање издање за 28 дана након што су први иду на продају. У знак одмазде, Варнер Брос је одбила да продаје филмове директно на ланцу, што је приморало Блокбастер да извор на неком другом месту те филмове. То је иста тактика коју користи студија на Редбок, који не добијају ДВД за изнајмљивање док су на малопродајном тржишту четири недеље.

"Питање је: како да учинимо власништво вредније и атрактивни?" Варнер Брос Хоме Ентертаинмент председник Кевина Тсујихара рекао Фајненшел тајмс . "Започели смо процес стварања прозора у цигле и малтер ДВД и Блу-раи изнајмљивање".

Блокбастеру могу да раде по студијима 'жеља, јер ДВД и Блу-раи дискови су физички предмети и на тај начин предмет "први доктрина продају" у САД, после куповине, продавац не може да настави да врши контролу над објектима. То није истина онлине стреаминг и довнлоад , дајући студијима много већу моћ да контролише прозоре услуга као што су Нетфлик.

Прочитајте коментаре на овај чланак


Няма коментари:

Публикуване на коментар