неделя, 2 октомври 2011 г.

(Оснивач прича) Меетуп је Хеиферман: Рад На Мекдоналдс и будућност социјалних мрежа

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/zHaEbj3FpGA/:
Sequence 1 Backgroun#5987FA.mov

Меетуп суоснивач и извршни директор, Скот Хеиферман је Крис Диксон је гост у овој епизоди Оснивач приче . Серијски ентренепенур, Хеиферман каже Диксон почео "прва онлајн оглас агенцију у '94", након корпоративној Америци напустио га је незадовољан. Под називом И-саобраћају, "идеја је била да буде онлине медија купују агенције, иако није било медија да купи у том тренутку." Пет година касније Хеиферман продају И-саобраћаја на Агенци.цом.

Након изласка, Хеиферман је нерешен и каже да Хеиферман је посао у МцДоналд'с-потез је кредите компанија је одржавање "отишла мало луд не знајући шта желим да урадим са својим животом.". "Био сам висио око са превише правника и рачуновођа и на време само сам хтео да видим шта је било да буде део стварног реалног бизнис."

Након окретања пљескавице Хеиферман скочио назад у покретање сцени са РоцкетБоард, пројекат описује као "огроман пропуст и стварно ми је дувао кроз око $ 20 милиона долара АОЛ новца." Силвер Лининг? Хеиферман добили савете која се лепи са њим до данас-стварамо производе како би веће добро друштва.

Наставак испод разговора, Хеиферман разматра Фотолог , компанија је покренула непосредно пре оснивања Меетуп. Хеиферман почела дељење фотографија сајт у 2002 и каже "да је постао број један друштвена мрежа" у неколико земаља. На крају продат је за милионе долара. Међутим, Хеиферман напомене Фотолог претраживач статуса урушава када Флицкр погодио веб и успели Хеиферман схвате да ниједна компанија није потпуно сигуран против конкуренције.

Научена лекција, Хеиферман каже Диксон "Не мислим да можете узети здраво за готово да је свака социјална мрежа ће бити овде 10 година од сада."

Проверите да ли сте слушали и клипове за додатне увиде, укључујући и оно што Диксон приметио док испоруку пица.

Прошлости епизоде ​​Оснивач Приче су овде .

Няма коментари:

Публикуване на коментар