неделя, 2 октомври 2011 г.

Цхаматх Палихапитииа Да Аирбнб Директор: "Ако желите ликвидности, ... ставља га на располагање све"

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/B2OI96DRjNA/:
chamath-palihapitiya-1

Треба да оснивачи узимају новац са стола у каснијим подухват рунди, и ако јесте под којим околностима? Ванредна приватним е-маил да Аирбнб директор Брајан Цхески од инвеститора и бивши Фацебоок-екец Цхаматх Палихапитииа који је процурио у Кара Свисхер на АллТхингсД доводи ово питање у оштар фокус поново. Е-маил је испод прештампавана, требало би да га прочитате у његовој целини.

Палихапитииа не узима проблем толико са оснивачима прикупљања $ 21 милиона $ 112 милиона круг за себе, већ са начином на који да су то урадили. "Мој основни принцип на те ствари је да ако желите ликвидности, то је у реду, али треба да га доступним свима. У супротном, нико не би требало да добије ", пише он. Они су то узели као стрејт дивиденде која, белешке Палихапитииа "омогућава вам момци да новац из бизниса и да се не раствара се."

Аирбнб није први вруће покретање да узме новац са стола за време велики подухват круг. Гроупон инсајдери Чувена је $ 345 милиона од $ 950 милиона округлих леђа у децембру 2010, пре него што ствари почеле да добијају длакави . А половина последњих Твиттер- 800 милиона долара кругу отишли ​​посебно да откупи запослених акција. Али постоји разлика између тога како Аирбнб и Гроупон оснивача награђени себи и како Твиттер то урадио. Твиттер шири новац равномерније запосленима и рано акционара уместо сливају скоро све да оснивачи.

Нову класу инвеститора корачање у да обезбеди ликвидност оснивача, запослених и рано акционара. Са растом оно што ја називам мезанин предузетнички капитал (ДСТ типа уговоре који функционишу као мост између касног бави фази раста и ЗИС) постало је све уобичајено за покретање оснивача и запослених у готовини пре него ИПО или стицања. У принципу то је добра ствар јер награђује оне који ризикују да се изгради успешан стартупс, али ако награда не шири једнако може супротан ефекат. Палихапитииа упозорава: "Ако се гледа као само-бави и сеновите, то ће само повредити ваше дугорочно перспектива." Читај цео свој е-маил испод и тежине у својим мислима у коментарима:

Од: Цхаматх Палихапитииа
Дате: Мон, 1 Сеп 2011 11:16:05 -0700
На: Брајан Цхески
Наслов: Аирбнб финансирање ...
Бриан,
Цц Марк, Рид, мој посао тим

Хвала јос једном за давање мене прилику да учествују у своје најновије финансирање. Имао сам прилику да прегледа докумената на дужину јуче и желео сам да прати како, сасвим искрено, никада нисам видео уговор као што је овај преко ~ 60 инвестиција сам урадио и ја сам прилично забринута.

Ја сам све за добијање најбоље вредновање можете, минимизирање разблаживања и максимизирање контроле. Ми смо то урадили сјајно на Фацебоок ... сви наши финансирања (осим наш први $ $ $ од Петар Тил) нису урадили из нужде, већ могућности. Као таква, наша инвеститори имали практично никакву контролу и то је резултирало много бољи исход. Као што смо разговарали, ја генерално не верујем инвеститори додају много да прича о успјеху и тако смањује њихов утицај је

Няма коментари:

Публикуване на коментар