неделя, 2 октомври 2011 г.

Питајте Сласхдот: Како да искористи пост-катаракте Визија УВ?

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/1Igs3li8Zr8/Ask-Slashdot-How-to-Exploit-Post-Cataract-Ultraviolet-Vision:
кмас2003 пише "Недавно сам имао операцију катаракте са Цристаленс имплантата Са сунни жути (УВ филтер) природна сочиво уклони, ја видим свет у новом светлу (више о томе у тренутку), као је све светлији и боје су више. . живо ... плус у фокусу Као типичан Сласхдот читалац, сам кратковиде од детињства, тако да је дивно да се не морају да носе наочаре / контакти на даљину Једна занимљива настраност је да сам сада може да види ултраљубичасту светлост -. изгледа да постоји неколико људи који су осетљиви фоторецептори испод 400 Нм у УВ спектру сам урадио неки тест са Блацк Лигхт и УВ филтера да потврди то, али бих волео да се уради више убедљив тестирање као што је коришћење Моноцхроматор -. било ко у Боулдеру, Колорадо области имају приступ једној И било какве предлоге са Сласхдот читалаца о томе како сам даље да истражујете овај феномен? Док не видим мртве људе, мислим да имам "суперсила" ... мада нисам сигуран? средовечни предграђа тата би Дон љубичасте хеланке и рта да постане криминалом борац! "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар