понеделник, 3 октомври 2011 г.

Шеф Монтирани Приказује, уради Измењена реалност и више на ИнсидеАР

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/PEMdZtc1s8I/:
insideAR

Сам био у могућности да присуствује Метаио је ИнсидеАР 2011 конференцији прошле недеље у Минхену и проверите многе нове и ажуриране Измењена реалност концепата на манифестацији. Неколико концепата Видела сам на део сајму одјек са којима потрошач АР је челу, а неки су само за забаву. Али скоро све сам видео покушала, на неки начин, да гура коверту техничких могућности. Видела сам неке кул нове АР шеф Монтирани Монитори (ХМДс) из Вузик и Сони (мада Сони не би дозволи ми фотографију своје прототип), много намештаја цонфигураторс, појачана уџбеника, уради сам садржај ауторизацију система и још много тога.

Ако сте прочитали неку од мојих постова овде ћете знати да сам ја Измењена реалност Геек. Смиттен сам први пут гледао Терминатора и његов неато главе до излагања; сам размишљао концепт од тада.

Могао бих покушати да опишем демо и производе сам видела на ИнсидеАР, већ сам заробљен као многи релевантни примери као што сам могао, на видео, јер слика вреди ... па, знате. У сваком случају, концепата / производи сам видео да је изгледало најубедљивија и релевантне су Вузик ХМД-, Метаио је Творац софтвера и увећане уџбеник повезане цонцепт.де

Овде су линкови за све компаније у видео.

Вузик
Метаио
повезане-цонцепт.де
Босцх
Креативагентур-Тхомас.де
Ванија

Няма коментари:

Публикуване на коментар