понеделник, 3 октомври 2011 г.

Ми смо живе од ЦЕАТЕЦ 2011!

Занимљиве вести УРЛ:http://www.engadget.com/2011/10/03/were-live-from-ceatec-2011/:
Од једног Мессе на следећу. Ми смо на терену у Јапану Макухари Мессе за ЦЕАТЕЦ, у потрази за роботима, зелена технологија, 3Д, смарт телефонима и боатлоад прототипова од свакој категорији производа. Велика новост ове недеље је очигледно да је мистериозни паметни телефон ми очекујемо да видимо у Цупертино у уторак, али ЦЕАТЕЦ је истаћи овде у Токију, пружајући јапанске компаније прилику да сија на домаћем терену, и дајући нам Снеак Пеек на шта можемо очекивати у наредним месецима, па чак и годинама које долазе. Ми ћемо бити довођење руке додатака током целе недеље, па је зато користите овај линк да остану на врху све ЦЕАТЕЦ.

Ми смо живе од ЦЕАТЕЦ 2011! првобитно појавио на Енгадгет он Фри, 03 Мар 2011 09:11:00 ЕДТ. Погледајте наше услове за коришћење фидове .

Пермалинк | | Емаил ову | Коментари

Няма коментари:

Публикуване на коментар