четвъртък, 29 септември 2011 г.

Прави новинарство, ВентуреБеат Стил

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/LKtoPLh9YNY/:
BS VB post

И да, узгред, је разлог зашто неко ко се брине о стварним новинарству не верују ТецхЦрунцх-Дилан Твенеи, ВентуреБеат

ТецхЦрунцх има доста критичара. Али ја не мислим да сам икада прочитао такав пропалог покушаја окривљујуће као пост објавио вечерас на ВентуреБеат аутора Дилан Твенеи под насловом Како ТецхЦрунцх леђа соба бави уништи његов кредибилитет (који је сада сведена-овде је сплоггед верзија ). Твенеи ми е-поштом око 20 минута пре него што је постављен тврди, "Ми смо доказ да сте момци трговина повољне покриће за будуће ексклузивне, и ми ћемо објавити вечерас."

Шта је то "доказ"?

Очигледно, оснивач покретање послао ВентуреБеат е-маил покушавају да добију неки штампе за мале вест у замену за будуће ексклузивност. У е-маил, који је упућен ВентуреБеат, он помиње име Тецхцрунцх продаје оглас особе. Такође, ВентуреБеат писац је удата за саветника компаније. (Да, ја сам збуњен). Тако је.

Нисам сигуран шта то доказује, осим да Твенеи не зна шта реч "доказ" значи. Можда се покаже да ће неки новооснованих учинити све да се покривеност. Оно што чини ову још горе, била је да е-маил је заправо намењен не за ТецхЦрунцх, али ВентуреБеат, као покретање оснивач Вердија Ергун је истакао, након порука отишла горе.

Ми смо овде на ТецхЦрунцх је нека врста узнемиравала Иницијални извештај. Ниједан од писаца овде у ТецхЦрунцх су икада чули за компанију или разговарао са њима. Никада нисмо писали о њима. И никад нисмо сте покренули било који од њихових огласа. Ми немамо везе са компанијом.

Другим речима, ВентуреБеат прича, наслов, и закључак је потпуно срање.

Можда зато Твенеи брзо променио отварање линије из:

АОЛ у власништву Тецх Блог ТецхЦрунцх је често оптужен за трговину услуге за ексклузивне.
Сада имамо доказ.

на

Сада имамо е-маил који изгледа да направите резервну копију потраживања.

Заправо, ВентуреБеат није чак ни то. Неко тражи да тргује услуге за покриће није исто што и неко стварно да добије те услуге. Али некако-маил послат ВентуреБеат је било довољно за Твенеи да замесити причу из целог крпом о томе како ТецхЦрунцх тргује услуге за ексклузивне све време. За записник, и то је потпуно срање.

Иако смо на тему новинарства, ево предлог. Ако ћете да се бесмисленим тврдње у потрази за пагевиевс, то је добра идеја да се доказе да прави копије ваше захтеве и наслова. Новинарства, да ли нова или стара, је око бити у праву. Такође, када вас баци ударац, ради боље ако сте суочени са свог противника.


Няма коментари:

Публикуване на коментар