понеделник, 5 септември 2011 г.

Зашто складу са РСС је отровни за продуктивност, здрав

Занимљиве вести УРЛ:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/OzR-uL9zHQ8/why-keeping-up-with-rss-is-poisonous-to-productivity-sanity.ars:

На овог дугог викенда Дан рада у САД, ми смо вам доноси сет мишљење комада из разних писаца Арс-а ми смо љубав да вам се придруже разговору у коментарима.

На површини, чини се РСС одличан за оне од нас који желе да се на све што се дешава на Интернету и мислим све. Што се мене тиче, ја користим РСС редовно на пет минута интервалима за готово све време сам будан. Ја користим РСС за оба рада и личних разлога, то ми помаже да пратите на практично свакој технологије сајт који се питањима како би се обезбедило да се никада нисам оно што недостаје, плус он ми омогућава да проверите да ли сам на врху мојих пријатеља и живи породица преко својих блогова. Ако не за РСС, ја никада не бих могао пратити на било шта. Или бих?

Два пута у исто толико недеља, током августа месеца, био сам приморан да одем без моје драгоцено РСС. Детаљи нису важне, било техничких ограничења на мом Интернет везе у то време-али моја искуства за време и после Велике паузе РСС заиста отворио очи на то како то заиста непотребно може бити да мој живот. Не само да сам успео да остане на врху важне технологије ствари сасвим у реду, ја сам био бржи и продуктивнији у раду. Такође сам направио више свесне одлуке о томе ција је лицна Рамблингс ја заправо желео да читају у сваком тренутку, све мој фокус и разумевање тих постова, а уклањање тешке телесне кривице и обавезу да одржи корак са све.

Усудио бих се рећи, али је квалитет мог живота и рада боље када сам отишла без РСС-а. И мислим да би за вас, превише.

Прочитајте остатак овог чланка ...

Прочитајте коментаре на овај чланак


Няма коментари:

Публикуване на коментар