понеделник, 5 септември 2011 г.

Комплетан водич за Фреемиум пословне моделе

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/3WCnGk3bs4w/:
Free

Напомена уредника: Овај пост је гост написао Узи Схмиловици , генерални директор и оснивач будућности Једноставно , што ствара онлине софтвера за мала предузећа. Порука се заснива на студији урадити са Ерић Будисх, професор економије на Универзитету у Чикагу кутија пословној школи. Она такође укључује идеје и коментаре Питер Левине , Подухват Партнер на Андреессен-Хоровиц и професор на Стенфорд ГСБ

Идеја о понуди свој производ или верзију бесплатно је извор многих дебата.

Цене је увек лукав. Нажалост, многи предузетници не дају довољно мисао. Они често ће копирати стратегију цене сличних производа, базирају своје одлуке о помпезне изјаве "стручњаци" или се ослањају на сломљена образложење (ми смо напорно радили, тако да треба наплатити $ Кс).

Слободна је чак теже и са толико мишљења о томе, мислили смо да би било освежење да се критички приступ и зароните у дубоку зашто неке компаније су веома успешни у запошљавању модела, док друге компаније не успевају. Разматрали смо у економији академских радова, понашања психологије књиге и стратегија који су радили за компаније да дођу до кључне концепте испод.

Закон о маргиналног трошка

Цена игра велику улогу у трци за купце. Ево економски закон који држи скоро колико истине као закон гравитације: у савршено конкурентном тржишту, дугорочне цене производа (тзв. "тржишни клиринг цени") биће маргиналних трошкова производње.

Погодите шта? Због пада хостинг и троскова за проток, за већину интернет производе маргинални трошак је данас практично ... нула.

Другим речима, ако цена да служи клијентима (подршка страну) је нула, дугорочне цене производа на тржишту ће бити нула (због притиска конкуренције).

Искуство Добро

У сржи "Слободна" модели су производи или услуге се нуде кориснику. Највећи интернет производима или услугама спадају у дефиницију Искуство Добро: производ који треба период коришћења пре него што купац може да одреди вредност коју могу да потичу од њега.

Добар пример је Дропбок. Размислите Дру Хјустон речи : "Чињеница је да је Дропбок нуди производ који људи нису знали да је потребно све док не суди."

Постоји много академици који су изгледали у ценама искуства робе. Године 1983, Карл Шапиро Економист написао фасцинантно папир о овој теми. Његов закључак је био да, пошто корисници имају тенденцију да подцјењују вредност производа, оптимална цена за искуство добро је низак уводна цени која је тада повећана када купац схвати вредност производа.

У неким случајевима, клијент може да прецењују вредност производа. У том случају, оптимална цена је стратегија да наплаћују онолико колико у почетку или да се закључа у корисницима са дугорочним уговорима.

То је разлог зашто су корисници вољни да купују када неко тражи од њих да авансно платите за услугу или производ или потписати дугорочни уговор.

Дакле, уводна цена је сигнални механизам. Закључак? Низак улаз ценовне сигнале да сте сигурни да ће ваш производ стварање вредности за купца.

Психологија слободних

Много је писано о Психологија Бесплатно. Две књиге које су изгледале посебно у теми

Няма коментари:

Публикуване на коментар