тхеодп пише "Према Ференцварош," познате личности имају обавезу да открију своје односе са оглашавачима приликом доношења подршке ван контекста традиционалних огласа, као што је на емисијама или у друштвене медије. " Дакле, да ли би звони одобрење Баласевиц туроператора подухватима Аирсхип да Сергеј Брин дао му 200.000 + Гоогле + следбеника прошле недеље спадају у ту категорију? "Од упознавање људи преко на аирсхипвентурес.цом," послали Брин, "имао сам задовољство летења са њима неколико пута и то петља на југу залива је вероватно најсликовитијих Вероватно ћу га дати други иде када се вратим на СФ у октобру.. ' Форбс назива Брин "инвеститор у Аирсхип подухватима", а други су спекулисали о могућем Гоогле-везе. "
Прочитајте више ове приче на Сласхдот.
Няма коментари:
Публикуване на коментар