петък, 30 септември 2011 г.

ГетЦомпарисонс: Тале оф трака за било шта

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/tK2SZyYIOe8/:
Screen Shot 2011-09-29 at 10.36.41 PM

Некус С или иПхоне? Запалио огањ или иПад? Самсунг тв или ЛГ телевизор? Када људи покушавају да доношење таквих одлука, они обично траже што више података могуће, тако да могу упоредити избора. За многе гаџета, то је релативно лако јер можете да упоредите сличне спецификације као што су брзина процесора, РАМ меморије, величину екрана, итд Али, шта је за све остало? То је оно што покретања ГетЦомпарисонс иде после.

Њихов циљ је да се "Епинионс за поређење", оснивач Аксхаи Араболу каже. Услуга је све о прикупљању пишу корисници, коментара и форматирање их на такав начин да је лако поредити ствари. Док услуга као гдгт ради одличан посао ове за гаџете, Араболу наћи бол тачка у покушају да схватим да ли он треба да користи ВордПресс или Тумблр за блоговање. Тако да је услуга је кренуо да се изгради.

"Желимо да поседују миндсхаре за поређења на Интернету", каже Араболу. "Али ми не желимо да буде Бритни Спирс у односу Лади ГаГа - желимо да се фокусирамо на производе и услуге које људи проводе време и новац на", наставља он, додајући да су почели са веб производе, али сада су ширење њиховог обима. То је све о томе шта поређења корисници заинтересовани да виде, примећује он. Свако може захтевати ревизију на сајту.

И опет, то је корисницима који потом населити критике. "Ми пружамо шаблон за критике", објашњава Араболу. "То је негде у средини Куора и Иахоо Ансверс", наставља он, додајући да су хтели да га што једноставније, али и да је довољно снажан да се обезбеди добре информације. Критике карактеристика појединих атрибута који иду од једне до пет звездица ( ја не волим један до пет система звезда , као што сам овде да објасним). Али, постоји доста простора за кориснике да објасне своје оцене.

Што се тиче страха да људи могу игру такав систем, Араболу каже своју посвећеност транспарентности у прегледи ће ублажити то. У ствари, план је да се пусти званични представници за компаније попуните спецификације и објасни карактеристике производа све док они правилно идентификовани као службеници бренда.

Араболу каже да је почела да гради ГетЦомпарисонс пре годину дана са две радова. У марту ове године, он је ангажовао његов први сталном радном односу, а сада су тим од пет. Атланта бази покретања долази мој начин након што сам урадио разговор пре неколико месеци и договорили се да седне са једном компанијом у публици како су гласали на које ЦоммонРед заједнице. Тукли су из 52 других ставки, тако да је јасно да неки људи вуче за њих.

ГетЦомпарисонс само сам урадио са новим редизајном ове недеље. Једна ствар коју нећете наћи нигде на сајту: огласа. "Провели смо много времена на нашим УИ", Араболу каже.


Няма коментари:

Публикуване на коментар