петък, 30 септември 2011 г.

Нице ворк Ако можеш Гет Ит: Апотхекер лишће кс са 10 милиона долара отпремнине

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/PJWU6DvHhac/:
1000-dollar-bill-22

Масивне отпремнине нису ништа ново, али понекад само осећају потребу да скрене пажњу на њих. Свргнут кс директор Лав Апотхекер оставља компанија са $ 7,2 милиона отпремнина , плус 2,4 милиона долара бонуса и $ 3.7м на лагеру (више ако не рачунамо друга 440.000 поверена акција). Ја разумем да је ово високу плату је део наше пословне културе, али заиста, сада.

Да ли је могуће да ХП је у смрт спирале и само Апотхекер је здраво расуђивање учинила је да побегне са само 45% пад вредности? Изгледа вероватно да би га ударац у ивичњак, након мање од годину дана ако је то био случај.

Али не, он одлази са милионима у готовини и акцијама, а ХП ће чак бити плаћају адвокате који договору пакета, и они ће платити до $ 300К ако он осећа као кретање.

Наравно, ја не бих желео да живи те године у Апотхекер ципеле. Он је суочен неке изузетно тешке одлуке и велике унутрашње промене након стицања палму. Најбољи људи би се борили. Али његова руковање Палм и вебОС широм отворена критици. То је била милијарду долара споразум који треба да се обликује док је вруће, и (мада сигурно није било добро количину унутрашње политике које су у вези са овим, као и) није урадио то, а сада је милијарду долара боондоггле. Можда Хурд амбиција је делимично крив, али не мислим да би многи комплимент Апотхекер рад у овој критичној области током његове владавине.

Његов велики корак прекида пословања је свакако баллси, али таква је била задужена за лаке бригаде. ХП клијентима и тржишту како наћи то узнемирујуће развој, највећи рачунара компанија на свету флаилинг око тако. Ацер такође има јавно признао свој целокупан потребе стратегије ревизије, али је то учињено са опрезом и понизност.

Ја ћу се ту зауставио пре него што сам наивно себи копају дубље од тога. Али ја сам само хтео да се региструјете свеже запрепашћење у овом културом која баца новац далеко као што је овај. Ја сам изненађен Апотхекер је било дозвољено да напусти са својим коже.

Све информације овде, у овој ДИК подношење , ако сте радознали.


Няма коментари:

Публикуване на коментар