събота, 23 юли 2011 г.

Промишљање Листе, група и кругови

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/6XwmKBGDG9U/:

Напомена уредника: Иоав Схохам је професор компјутерских наука на универзитету Станфорд и ко-оснивач Катанго , који организује Фацебоок пријатељи у групе

Недавним увођењем Гоогле + је много хране за Гоогле-против-Фацебоок дискусије. У центру разговора је кругови компонента Гоогле + , што омогућава корисницима да организују своје контакте на смислен кластера (на пример, "породица" и "рад") и деле различитог садржаја са различитих кластера. Кругови играју улогу која је скоро у потпуности аналоган Фацебоок листе, који су око је (ако нешто сахрањен у Фацебоок-УИ) за дуго времена Фацебоок-наравно има идеју групе, одвојен од (и новије од) листе.. Ево неких основних запажања на листама, група и кругова који се чине да су забашурује у разним последњих чланака.

  1. Ова недавно расправа се фокусирала на разлике између Фацебоок и Гоогле понуда, али недостаје оно што мислим да је више основних заједничких - и упечатљива - функцију. Обојица питати корисника да ручно креирате групе / листе / круговима. Ово ради добро за групе са малим и стабилног чланства; породице, на пример. Али то је не-решење за велике и / или течности група.
  2. Пре око шест месеци сам прошао кроз вежбу сортирања мог тадашњег 321 Фацебоок пријатељи на листе. То је био веома јак. Требало ми је више од сат времена да уради на пола пута пристојан посао, и нисам је било забавно да буде око када сам урадио. Сада сам и до 388 пријатеља; нисте могли да ми плате да прође кроз то вежба поново. Фацебоок статистика потврђује да нисам сам (само 5% корисника створили су листе, на пример).
  3. Фацебоок је имао креативно решење-прелазак са листе група. Идеја је била да, док само ви можете да креирате и одржавате листе, група је у сарадњи одржава од свих њених чланова. У Туист на познате дискусионе групе само-претплату, у Фацебоок-група , потребно позив; једини постојећи чланови могу да додају нове чланове. (Обе листе и групе су и даље подржане на Фацебоок-у, иако већина корисника нису свесни тих суптилности.)
  4. Али то не решава проблем. Групе нису листама. Мој листе ме је дефинисати социјално , они су моји социјални огледало. Они су моји и ја сам проклет ако вам омогућити да их дирати ћу одлучити ко је у мојој породици кругу, мој АИ кохорти, моја техника гуруа листи, мој факултетски пријатељи кластера..
  5. Наравно, мој листама преклапају са вашим. Заиста, неке су прилично дарн слични. Породице листи моје жене има 80% поклапања са мојим. То може бити збуњујуће, посебно када почну да користе ове листе да комуницира. Када је моја супруга дели фотографију са својом породицом списак и ја са мојим може бити тешко разликовати две листе; како због имена листе могу бити идентични ("Схохам породице", рецимо, уз извињење да Елиасаф бренд) , као и због два сета људи су скоро идентични. Из тог разлога видимо природни динамичан, у којој људи са доста сличним листама обично током времена да "стандардизује" на истој листи. Неформално правило да користим - не верификована на било који начин - да ће листа спојити ако је њихов преклапање је 75% или већи.
  6. Ово не значи да групе нису важни. Ово је нарочито тачно када постоји објективно дефинисан чланство критеријум. Чланство у "Стенфорд класи '02" није ствар укуса или мишљење, ти или били тамо или не (ја сам сидестеппинг суптилним питањима, као што мислимо да је дипломирао у '02 или '99 почео). Ова група може (или не могу)

Няма коментари:

Публикуване на коментар