събота, 23 юли 2011 г.

7 начина Твиттер могао да побеђују локалне

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/EaUA1NbWwiU/:

Напомена уредника: Следећи гост пост је написао Виктор Вонг , извршни директор ПаперГ , локалне рекламне технологију.

Освајање "локалне" остаје један од највећих могућности на Интернету данас, и изгледа као
мада Твиттер-јединствену позицију је отишао у великој мери незапажено. Данас, Твиттер је невероватан алат за
повезивање људи у свету, али то још увек није успешно повезан људе води до места им је стало
о томе. Ако Твиттер одлучили да мост који јаз, међутим, више корисника ангажовање, па чак и монетизације
вероватно следе.

1. Твиттер места
Шта се десило на Твиттер места? У 2010, Твиттер створио место страница за локалне фирме (зове Твиттер места), али су изгубили у новом редизајну. Основни концепт, док је без видљивости и комуналних, под условом да добро план о томе како Твиттер може боље служити својим локалним предузећима их разликују од обичних корисника.

Први корак за Твиттер ће бити у фигуринг како да разликују личне рачуне из пословних рачуна. Сачињено у праву, може да Твиттер постане места иду до извора за информације о било који посао (уосталом, предузећа имају веће шансе да ажурирају своје Твиттер Паге над њиховом сајту). Нова Твиттер места могла повезати са одговарајућим страницама месту пословним рачунима, као и агрегат садржаја из других локалних извора сличан ономе што Гоогле нема са својим Место Странице.

2. Где Пратите
Поред "Ко да следи" Твиттер треба да створи "Где да следи" секцији које би површину предложио Твиттер место страницама, чиме се повећава видљивост Твиттер места. Не само да би то повећање ангажовања корисника, ова опција би такође генерисати могуће инвентар огласа за "Промовисан места" производ који би се локални еквивалент "Организатор рачуна" већ се продаје.

3. Место Трендови
Твиттер би требало да буде крајњи федератор цхецк-инс, и експлицитне (Фоурскуаре гео-означене туеетс) и више имплицитне (Инстаграм). Највише Лоцатион Басед Сервицес већ емитују информације на Твиттер-у, која је и даље непристрасно, без сопствених конкурентских услуга, за разлику од Фацебоок. До агрегације емитован података о локацији, Твиттер заправо може организовати шта се дешава у датом окружењу или месту и показати Трендинг места. Ова корисна алатка такође ствара још једна природна оглас прилику - Промовисан Место трендови.

4.. Геотаргетед Туеетс
За велике ланце, једна дилема је како да користите Твиттер да покрене локално, складиште специфичне промоције. Твиттер
треба да омогући плаћање оглашивачима да гео-циљ туеетс на следбенике у одређеној локацији. На тај начин, национално-локална предузећа са више локација, као што су Ухоле Фоодс или Бест Буи, могу послати недељник Акција за одређене регионе, без страха од отуђења корисницима у другим областима.

5. Локално Обавештења
Свако ко је користио Твиттер Могу вам рећи да је златни рудник информација о вашој заједници - ако знате како да правилно претрагу. Да помогну људима да пронађу локалног садржаја, Туиттер може да понуди "Гоогле Алертс" при чему се корисници обавештени када кључне речи (места, људи, итд) се дешава у близини. Људи могу бити одмах обавештени када школу, дете, или важне локалне питање чини вести.

6.. Лојалност Награде
Било коју пословну жели да награди своје најбоље купце, и Твиттер требало би да мртво једноставан за награду нових следбеника или лојални адвоката. Многи пословни власници би волео да каже: "Хвала на следећи мој ресторан, ево ваучер за бесплатно предјело!" 3рд-парти напоре, као што су Полли.ИМ ПаперГ а, већ су почели нешто слично са великим успехом.

7. Промовисан ретвеетс за локалну трговину
Замислите комбинујући групе куповине помама са платформи као фундаментално друштвени и Туиттер. Твиттер
има трговина прилику да се бави локалним простор, чинећи

Няма коментари:

Публикуване на коментар