петък, 22 юли 2011 г.

Ацтивисион Покушавајући да &quot;измисле&quot; <em>Херо Гуитар</em>

Занимљиве вести УРЛ:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/uMBBpNNY-7E/Activision-Trying-To-Reinvent-emGuitar-Heroem:
У интервјуу Форбс, извршни директор Ацтивисион Бобби Котицк говорио о успону и паду Гуитар Херо франшизе, рекавши да "је постао неуспешан, јер није имала никакву храну и бригу". Он је тада открио да је након ефикасно укидање франшизе прошле године, компанија је у потрази за начинима да га васкрснути. "Ми смо рекли да знамо шта нам је потребно да поврати наш интерес публике, и заиста треба да испоручи инспирисан иновацију Дакле, ми ћемо да производе из тржишту, а ми не идемо рећи никоме шта смо". радите за неко време, али ћемо зауставити продају Гуитар Херо у потпуности. А онда ћемо да се врате у студијима и ми идемо да користе нова студија и поново измисле Херо Гуитар. И тако то је оно што смо ради са њим сада. " Котицк се обратио Ацтивисион је недостатак предвиђања у вези са ДЈ Херо: "... у ове перспективе, ако корак уназад - и заиста би било једноставно да се уради - ми треба да смо рекли, 'Па, колико људи заиста желе да ослободе њихов унутрашњи Дј? "

Прочитајте више ове приче на Сласхдот.


Няма коментари:

Публикуване на коментар