петък, 22 юли 2011 г.

Турски приватне куповине сајта Трендиол Резултати Велики округли Од КПЦБ, Тигар Глобални

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/7YzS9sXgvMs/:

Ако постоји једна ствар коју сам слушамо изнова и изнова када је у питању европски покретање сцени, то је да инвеститори који нису озбиљно гледа на турском тржишту недостаје из неке од највећих континента дигитални компанија у наредних 10 година.

Мој план је да оду у Турску једног дана и истражује ову растућим покретање екосистем изблиза, и надам се да ће се путовање ми је да неке од својих чудесно градова и лепим плажама.

Ја дигресију, ја сам дигресију.

Наши извори у Турској (локална Тецх Блог Вебраззи ) реците нам Клеинер Перкинс Цауфиелд & Биерс и Тигар Глобални уложили између 25 милиона долара и 30 милиона долара у приватне куповине сајту Трендиол .

Клеинер Перкинс инвестиција наводно вредности Истанбулу покретање на око 150 милиона долара.

Мој Турски је мало зарђала, али гледајући на месту ћу претпоставити да је локална верзија попут Продаја-привее , позлаћена , Иза рацк и ХаутеЛоок . Ту је Гоогле Боутикуес.цом , еБаи продавницу модног и Амазон МиХабит , наравно.

Према Вебраззи, Трендиол раније подигао 2 милиона долара и 10 милиона долара округла, и да су неки од акционара те подици као резултат овог трећу рунду финансирања.

Ово је наводно прва инвестиција Клеинер Перкинс је направио у Турској.



Няма коментари:

Публикуване на коментар