неделя, 31 юли 2011 г.

Куповина Елецтриц Цар

Занимљиве вести УРЛ:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/L2pvDowaaw0/:

Овај пост је гост аутора подухват капиталиста Дејвид Цован . Дејвид је недавно купила Ниссан лист после одласка ауто-мање за две године.

После 3,5 година, коначно сам сам поново придружио заједници власници аутомобила.

У периоду од фебруара 2008, а прошле недеље, био сам ауто-мање . Позајмио и ја изнајмљеним аутомобилима, узео такси и Зип аутомобила, а повремено бикед. Такође сам буммед много вожњи (хвала вам пуно - ви знате ко сте). Он је почео када је гарантни на мом фенси немачког гаса шљемало и кркало истекао; сам продао ствар, а никада није нашао времена да купују око за замену - Ко има времена за ово ?

Осећао сам се много више узбуђени због могућност вожње електричних лимузина, који би требало да буде зеленија, потенцијално бржи, једноставнији за рад, и јефтиније гориво. Што је најважније, никада не бих да убије десет минута заустављање за гас - Ко има времена за ово? Па сам ставио моје име доле на листама за Теслу Модел С, Фискер карма, Ниссан лист и Цхеви Волт, одлучују да чекају за један да се гради. Три године касније, добио сам позиве из Фискер, Ниссан и Цхеви, и било је време да се одлучите.

Након разматрања опција и вожње аутомобила, било је прилично лака одлука да купи лист за ових осам разлога:

1. У поређењу са другима, Лист добија два пута у распону од батерије: 100 миља, или 85 миља са АЦ окретања. (Прикључивање ауто и излазе додаје око 15 секунди дневно на свакодневну рутину, или 5 минута месечно -. Око пола времена проведемо на пумпи)

2. Са чисто електрични мотор (не хибридни бензински мотор) Лист је нимблер, мање крхка, и правна за вожњу у Царпоол траке Калифорнији, тако да може да заобиђе аутопут 101 саобраћајне гужве - ВХТФТ?

3. Вожња у електричном модусу (без помоћи хибридни бензински мотор) је предивно миран и глатка (без преноса). Чак и на 80 миља на сат убрзање је тренутан и импресиван.

4.. Лист усмерава тако глатко као Лекус, а мали точкови укључите Диме.

5. Само лист има отворене, удобна седишта са довољно простора испред главе и простор за ноге позади (мора ако имате децу)

6.. Само лишће носи 5 путника (мора ако имате троје деце!)

7. Лист има највећи пртљажник, и задња седишта спустите за више пртљажни простор.

8. Лист кошта 3 / 4 колико волти, а 1 / 3 колико карме. Добијате најмање $ 7500 у порески кредити, офсет од $ 2,000 рачун куће 220 волти станицу за пуњење.

Ови разлози објашњавају зашто Ниссан лист данас оутселлс пакет. Ја могу да се сетим само три добрих разлога зашто би желите да купите један од другог возила:

1. Лист је чиста електромотор није проблем за два аутомобила породице - на један од ретких дана једном месечно када возите више од 100 миља, увек можете узети шљемало и кркало гаса уместо (Хонда Одиссеис су страшан). Али, без тога пребацивање, једна кола домаћинства ће наћи Волт више практичних (мада скупо и скученим).

2. Ако волите вожњу огроман, тешко спортских аутомобила који седе ниско на земљу и имате $ 100к да гори (као ови момци ), онда можда ћете желети предиван дизајн карме. Она има изглед аутомобила луксуз мишића са рика мотора, кофа седишта, и лепо дрво / кожни ентеријер. (Лист је све од пластике.) Пошто је рекао да, карма обавља као спортски аутомобил при мањим брзинама, али на аутопуту установио сам да је стварно спор у односу на лист. Карма рукује аутопута убрзање неарл

Няма коментари:

Публикуване на коментар